Skip to content
.
Locatie

Amersfoort

.
Opleidingsniveau

MBO+/HBO

.
Dienstverband

32-40 uur

Bouw mee aan de toekomst van het spoor!

Ben jij een veelzijdige HR-professional met een passie voor recruitment en administratieve processen? Wil jij een essentiële rol spelen binnen een innovatieve organisatie die bijdraagt aan de veiligheid en betrouwbaarheid van het spoor? Dan zoeken wij jou!

Vragen of interesse in een vacature?

Neem dan contact op met
Seleman Arefi, Corporate recruiter

+31 (0)6 25406077
recruitment@eurailscout.com

Wat ga je doen?

Als HR & Recruitment Medewerker bij Eurailscout ben jij de drijvende kracht achter onze
HR-processen. Je ondersteunt de organisatie met een breed takenpakket en speelt een sleutelrol in het aantrekken en behouden van talent. Je werkzaamheden omvatten:

  • Recruitment: Het opstellen en publiceren van vacatures, screenen van kandidaten en ondersteunen bij sollicitatiegesprekken.
  • HR-administratie: Beheren van personeelsinformatie, opstellen van brieven en overeenkomsten en het verwerken van HR-mutaties.
  • Opleidingen en certificaten: Registreren en bijhouden van opleidingen en certificeringen, essentieel voor onze specialisten op en rond het spoor.
  • Arbeidsmarktcommunicatie: Meedenken over en uitvoeren van employer branding-strategieën om Eurailscout als aantrekkelijke werkgever in de railsector te positioneren.
  • Verzuimondersteuning: Administratieve en procesmatige ondersteuning bij verzuimtrajecten.

Wie zoeken wij?

Jij bent een georganiseerde en communicatief sterke HR-professional met affiniteit voor recruitment en administratieve processen.

Daarnaast breng je het volgende mee:

    • MBO+/HBO werk-en denkniveau.
    • Ervaring met HR-administratie en recruitment is een pré.
    • Kennis van HR-systemen en personeelsadministratie.
    • Affiniteit met de techniek- of railsector is een pluspunt!
    • Oog voor detail en een proactieve houding.
    • Goede communicatieve vaardigheden en een hands-on mentaliteit.

Wat wij bieden

We zijn een professionele organisatie met een informele werksfeer waarin je veel kunt leren en waarin je kansen hebt om je ambities vorm te geven. Daarbij hechten we veel waarde aan opleiding en ontwikkeling, hiervoor krijg je een persoonlijk studie- en opleidingsbudget. Wij zorgen voor een goede bijdrage aan jouw pensioenregeling bij pensioenfonds Rail & OV en er is mogelijkheid gebruik te maken van de regeling CAO a la carte.
Daarnaast krijg je:

Een brutosalaris van maximaal € 3.830,21 per 4 weken (€4.149,39 per maand) op basis van een fulltime dienstverband van 40 uur per week. Inschaling is afhankelijk van jouw meegebrachte kennis en ervaring

43 vakantiedagen voor een goede werk-privébalans

Flexibiliteit om gedeeltelijk thuis te werken

Een NS Business Card of reiskostenvergoeding

Een uitdagende positie bij een Great Place To Work®

Regelmatig leuke en sportieve activiteiten

Waarom kiezen voor Eurailscout?

  • Werken bij een toonaangevend bedrijf dat bijdraagt aan de veiligheid en betrouwbaarheid van het spoor in Europa.
  • Een afwisselende functie binnen een dynamisch team.
  • Ruimte voor eigen inbreng en ontwikkeling.
  • Een innovatieve en technische werkomgeving waar jouw HR-kennis echt impact maakt!

Ben jij klaar om als HR & Recruitment Medewerker een waardevolle bijdrage te leveren aan Eurailscout en te werken in een innovatieve en technische omgeving? Solliciteer dan nu en word onderdeel van ons team!

Ben jij de HR & Recruitment medewerker die we zoeken en wil je een cruciale rol spelen in de spoorwegsector?
Vul het onderstaande formulier in of mail  je cv en motivatie naar recruitment@eurailscout.com. Voor meer informatie kan je contact opnemen met Seleman Arefi via +31 (0) 625406077.

  • In PDF formaat
    Toegestane bestandstypen: pdf, Max. bestandsgrootte: 10 MB.
  • Toegestane bestandstypen: jpg, png, Max. bestandsgrootte: 10 MB.
  • Voeg hier je motivatie toe
  • Dit veld is verborgen bij het bekijken van het formulier
  • Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.

Back To Top